Ole jonny.Snarheim. Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Jeg vil takke alle sammen Nye og gamle bekjente for en kjempe tur.En spesiell takk til Tor som har stått på for oss.Stor buss fra megastoren var bare konge Så tusen takk alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 5. november 2012 Premium Medlem Del Skrevet 5. november 2012 Helt enig med deg Ole.Det ble en kjæmpetur og for min del ble det for det meste nye bekjente.Tok en del bilder under turen og må se på snart om jeg ikke får redigert og lagt ut noen fra turen. Takker alle sammen for en herlig helg og håper dette kan gjentas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Kjempehyggelig å treffe både gamle og nye bekjente. Takk til alle for nok en fin FSWeekend Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Schumann Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Heisan. Takk for sist til alle som var nedover. Kjempetrivelig å bli kjent med nye folk. Det var absolutt en inspirerende weekend, med mye god mat, drikke, simprat og messe. Håper vi treffes igjen ved en passende anledning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Johannesen Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hei alle sammen! Det var kjempehyggelig å treffe både nye og "gamle" bekjente i simmiljøet på vår årlige tur til Harderwijk/Lelystad og FSWeekend. Håper det fortsatt vil bli turer dit i tiden fremover, og at enda fler vil være med oss. Skal også hilse fra taxiselskapet som håper å se oss igjen neste år. Nå venter vi bare på å se noen bilder som Stein tok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 6. november 2012 Premium Medlem Del Skrevet 6. november 2012 Takk fra meg også! Dette var veldig moro, og en fin inspirasjon for å fortsette galskapen vår! Håper vi får til et eller annet treff før det har gått et år igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eigil Mjåvatn Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hei alle deltagere Takk for fint samvær og hyggelige samtaler. Kanskje jeg prøver meg på en 500 grams til neste år. Mange takk til Thor for innsatsen Håper også vi kan ses før neste tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eigil Mjåvatn Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Glemte å gi en spesiell takk til KLM som gjorde dette til en uforglemmelig lang tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 8. november 2012 Premium Medlem Del Skrevet 8. november 2012 Skimtet jeg en viss sarkasme i den siste meldingen, Eigil? Flyforsinkelser er no' dritt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eigil Mjåvatn Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Ja, må vel innrømme det. 11 timer på Torp. Men vi fikk jo mat kupong på 10 Euro da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.