Paulo Fernandes Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 I dag gikk flytur nr 2 fra Oslo til København. Samtidig som jeg fløy var det groupflight med VNAS fra EFHK til EKCH. Jeg tok av en halvtime senere enn NAX-pilotene som var på Helsinki for å ankomme København flyplass likt. Takk til veldig dyktig ATC i København! Takk til Benjamin Hennes som hjalp meg med å installere AI-fly for squawkbox. Flyet jeg fløy var LN-DYE: Anders Moen svinger av rullebane 22L: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Skålvik Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Lekkert, Paulo! Hvilket scenery bruker du til EKCH? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2012 Sceneriet er fra Scansim til FS9 og X. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Så flott AI-fly! :grin: Herlige bilder som vanlig, Paulo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 fine bilder :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Fine bilder som vanlig! Ser at de har vært litt sløv med gaten på det siste bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.