Paulo Fernandes Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 I dag har jeg hatt jeg en fantastisk tur over atlanterhavet med Boeing 747-400. Flyturen gikk fra Boston i USA til Frankfurt i Tyskland. KBOS - EDDF Beregnet flytid: 7 timer og 15 min Fly: PMDG 747-400 Flyselskap: Lufthansa VATSIM: JA Her er all informasjon fra preflight samlet i et dokument som jeg bruker i FSpassengers. Veldig praktisk og veldig enkelt Takser til via taksebane B til RWY 04R i Boston, flaps er satt til 20: Svinger inn mot centerline til rullebanen, klar til å forlate statene Flyr ut på CELTK2 departure: Etter hvert kom solen opp: Slik så "cockpiten" ut under dagens flyvning, her på 39000 fot: Fins det noen finere fugl? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 Det var ingen ATC under atlanterhavskryssingen og det ble nesten sammenstøt mellom meg og denne karen: Planlegger innflyvningen til Frankfurt. Endte opp med å fly UNOKO 1R, som ikke vises på denne charten: For første gang på flyturen blir det som forventet; motvind på siste halvdel av turen: På vei ned fra 39000 ft: Startet innflyvningen til Frankfurt som var UNOKO 1R til rullebane 07R: Kom 1 minutt før tiden på gaten i Frankfurt :cool: Takk for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Herlige bilder ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Flotte greier!Siste bilde ser jo ekte ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Skålvik Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Fine bilder du har her ja God Påske! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Henjum Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Veldig flotte bilder dette. Det fristet litt å prøve 747 etter dette, men tror jeg er litt for utålmodig til slike langturer. Så du hadde kvikk lunsjen også da, så du var jo rustet for en påsketur... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Det fristet litt å prøve 747 etter dette, men tror jeg er litt for utålmodig til slike langturer. Jeg synes faktisk tiden går fort på cruise under slike turer. Det gjelder å ha en plan for hva man skal gjøre på cruise. Det er fint å få unnagjort husarbeid, levert selvangivelse, trene, se TV-serier / filmer osv. Så du hadde kvikk lunsjen også da, så du var jo rustet for en påsketur. Må ha kvikk lunsj i påsken ja :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.