Anders Moen Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Sivert Indergaard will have his S3 checkout at Oslo Approach (ENGM_APP) Wednesday 4th of April 17:00z - 20:00z. All pilots are very welcome to come and fly in the Oslo area to give Sivert a challenge and a possibility to show that he masters all the local procedures for Oslo Approach and that he deserves his S3-rating. IFR as well as VFR flights are of course most welcome! Charts: Oslo, Gardermoen (ENGM): https://www.ippc.no/norway_aip/current/AIP/AD/ENGM/engm.html Rest of Norway: https://www.ippc.no/norway_aip/current/main_eng.html Sceneries: Freeware: FS9: http://www.flightsim.no/fsno/filbibliotek/FS2004/scenery/europa/norge/75.html FSX: http://www.flightsim.no/fsno/filbibliotek/fsx/scenery/europa/norge/1296.html Payware: FSX: http://en.shop.aerosoft.com/eshop.php?action=article_list&shopfilter_category=Flight%20Simulation&s_design=DEFAULT You're all invited to Oslo 4th of April from 17:00z to 20:00z! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Lykke til Sivert! Jeg tar ENGM_TWR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Og jeg er på Røros.. Tar Røros Tower... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Lykke til ja, tenker du klarer deg fint jeg Skal prøve å rekke en tur innom i kveld:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Er standby på ground! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Takk for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Lykke til, Sivert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Takk for det, og da var vi pålogget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 Da er det bare å gratulere med bestått utsjekk! :cool: Good job Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Grattis Sivert! Your`e the man Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Veldig bra Sivert! Resultatet ble som forventet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Wey, gratulerer Siver! Vel fortjent! Du viste i hvertfall stålkontroll de gangene jeg var innom frekvensen. Godt jobba Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Gratulerer Sivert, det var vel fortjent! Det funket veldig bra med koordineringen i dag. Moro når både GND og APP faktisk koordinerer tagene med TWR istedenfor å bare release (eller ikke ta dem i det hele tatt). Det gir bedre oversikt. I dag hadde både GND og TWR nok å henge fingrene i, så det må ha vært bra trøkk på APP. Noen som har statistikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 I følge det jeg har fått skrevet ned (og jeg sleit noen ganger med å få notert alt pga mye som skjedde, så det er mulig det ikke stemmer helt), så hadde vi 18 deps, 25 arrs, 5 touch n' goes (her hadde jeg ingen telling dog, basert på tipping) - totalt rundt 50 bevegelser i TMA ila 4 timer til sammen iallfall Og det aller meste kom selvfølgelig i puljer :grin: Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Gratulere Sivert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wim Sjoholm Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Takk folkens! Så må jeg også takke all trafikk, og andre ATC som støttet opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Grattis med bestått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Og en stor grattis fra mentor'n Godt jobba! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Takk for god opplæring og mentorering! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.