Mats Ruste Holen Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Hei Legger ut noen bilder av diverse turer og ting jeg har gjort på simmen i det siste, ganske mye av det er vatsim turer. Starter med to bilder av LN-DYC på cruise Diverse før jeg begynte med VATSIM NAX ved gate ENVA "Cleard for take-off" LN-DFK Kveldslanding Kjeller med Piper Noen bilder fra VATSIM turer tilslutt KLM1147 EHAM - ENGM KLM1147 Cold and dark Gardermoen SAS495 ENCN - ENGM NAX768 ENGM - ENVA Approach RWY27 Værnes VRF flight i dag med LN-DFK fra Hokksund til Gardermoen, finale 01L Håper dere liker blidene, og skriv gjerne en kommentar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Pent dette Alltid fint å se screens av NGXen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Elvestad Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Utrolig fint område rundt Gardermoen på det siste bildet. Ser jo ganske ekte ut. Bruker du noe spesielt for det? Er så voldsomt mye skog hos meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hei Simen! Tipper det eneste Mats har lagt inn er Norway Scenic X 2, Norway Mesh, AoN og evt. UTX Europe for å få området rundt Gardermoen såpass fint som han har det. Flotte bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Furuseth Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg har akkurat det samme, og det er ikke så fint. Så hvis det er det han bruker ønsker jeg gjerne en guide på dette:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Litt rart at det er så mange som ikke greier å finne de spikra trådene her på forumet om akkurat det oppsettet. Står også i readme til alt. Men her er link http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=513556#Post513556 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Dahl Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Synes ikke dette er rette måten å hjelpe nye her på forumet.Synes du slenger litt med leppa.Sikkert ikke alle nye her som er så kjent som deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Furuseth Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Den tråden har jeg allerede brukt, og fulgt til punkt, og prikke. Men langt i fra så bra som trådstarter har det! Går så fint Roger Tåler såpass! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Viss det ikke ska mer til enn dette før folk reagerer så begynner man nesten å lure på hvorfor man i det hele tatt ska skrive på dette forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Si det... Noen reagerer på litt forskjellig måte. Men ærlig talt. Folk burde virkelig tåle mere før man begynner å kjefte på andre. Dette skal være et koselig forum. Skjønner ikke helt hva enkelte tenker eg. MVH "Florøgutten" Bendik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.