Gå til innhold

Nytt VA


Bendik

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen som leser dette innlegget!

Jeg og en kompis ønsker å starte et VA, men vi trenger flere en to. Vi tenker på et todels-basert VA, som funker på både X-Plane 10 og FSX. Jeg har begge deler, og kompisen min har FSX. Vi tenker på navnet Penguin Virtual Air, og her er hva vi trenger:

 

•Flydesigner (Vi tenker på noe àlla Norwegian, med en kjent person på halen)

•Website manager

•Hub manager

•Application reader

 

 

Ønsker du en av disse stillingene, evt komme med forslag til andre stillinger, er det bare å legge igjen en beskjed under i svar-feltet :D

Vi ser fremmover til å ønske flere og flere virtual passengers velkommen ombord.

 

Gjør oppmerksom på at vi har ©opyright på navnene:

Penguin Air

Penguin Airlines

Penguin Virtual Air

Penguin Commuter

PA

 

Snakkes!

 

 

Bendik Frammarsvik Larsen

CEO

Penguin Virtual Air

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere lykke til. Har desverre sett mange som har prøvd men ikke blitt noe av.

 

På generelt grunnlag, så er erfarigen at dem som klarer det meste selv i starten kommer lengst, tenker på web/painting/design/ruter osv.

 

Du skriver lite om hvilke type flygning dere tilbyr, flyflåte, destinasjoner, ikke noe basic design. Det gjør det vanskelig å få andre interresert, mangler WOW faktoren.

 

Lag dere en design(tenk nytt), noen tanker om hva dere vil tilby. Skaff domene og web, forsøk å lag til noe selv og søk andre om kompetent hjelp etterhvert. Det finst foreks "ferdig" snekrede websystem for VA der dere må lage designet men under systemet ligger klart.

 

Viser bare til min eget "lille" prosjekt, Virtual Norwegian. Vi tar utgangspunkt i the real thing, men betyr ikke at det ikke er arbeid. Masse vi skulle ønske vi fikk til, men som ikke blir noe av. Masse å holde oppdatert osv

 

Et VA må vere på hugget, tilby noe nytt og fresh!

 

I tillegg til å starte fra scratch, så er det å skape et fiktivt selskap veldig vanskelig å få andre engasjert i, folk flest dreier mot noe det kjenner og har lyst å leve seg inn i :)

 

Skal det bli bra, må dere bruke mange timer på dette, kan ikke vere et dagsprosjekt. Får dere mange medlemmer så er det også mange som har forventinger til dere :)

 

Håper ikke jeg skøyt hull på alle ballongene og ønsker dere selvsagt lykke til

 

PS. " PA " var/er iata koden til Pan Am, så om dere skal lage fiktive ICAO og IATA koder så prøv å finne noe som ikke er brukt til noe real selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God idè. Det gjør vi! Vi skal generelt ha ATR 42-500, og vi tenker på leasing av en 737-8. Designmessig tenker jeg en pigvin på halen (Gjerne et bilde av en ekte pigvin?) og med blå skrift på sidene Penguin Air - Safety First!

Vi kan sette opp webside og domene selv, men ingen av oss er gode på design...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...