Daniel Larsen Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hei, Benjamin Hennes skal ha sin tower utsjekk på Værnes fra klokken 19-21 førstkommende tirsdag 31.januar. Alle er velkomne innom for å hjelpe Benjamin med å bestå sin utsjekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Heia Benjamin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Lykke til Benjamin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin Solvang Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Lykke til, kommer på Approach. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Da nærmer vi oss start her på Værnes, og jeg sitter og merke nervene komme litt etter litt, men jeg er mye roligere enn jeg trodde jeg skulle være Velkommen til Værnes alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Online! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Gratulerer med bestått Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Fikke Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hiver meg på gratulasjonene. Så ut som det var mye å gjøre i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Gratulerer så meget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Midttun Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Grattis:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Dypdalen Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Gratulerer, dette må være skikkelig morro! Må innrømme at jeg har begynt å lese om online flyging .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Grattis! Gratulerer, dette må være skikkelig morro! Må innrømme at jeg har begynt å lese om online flyging .... Velkommen til VATSIM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wim Sjoholm Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Gratulerer masse, Benjamin! I told you so Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Gratulerer, Benny! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.