Steinar Grindstein Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 OK folkens. Undertegnede fyller 40 år i november, og jeg har bestemt meg for at den ikke skal feires her på berget, men i utlandet. Enten USA eller Østen. Noen som har noen forslag til reisemål og reiserute. Har noen kreterier. Ikke Air France, SAS og American Airlines på Longhal Boeing 777 og Airbus A380 skal begge være med i reiseruten. På forhand takk for tips og forslag Siter
Even Moe Egenes Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 Jeg er nesten 99% sikker på at det finnes bedre plasser å være en Las Vegas. Men jeg har ikke vært der, så den ene prosenten er der forsatt. Selv syns jeg Sarawak, Malaysia var fantastisk. Men du må like å ferdes rundt i jungelen. Sri Lanka er en veldig fin øy som anbefales. Ellers er noen dager i Singapore for en iskald Tiger er aldri feil. Siter
Steinar Grindstein Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Skrevet 9. januar 2012 Las vegas blir det garantert ikke. Byen er sikkert fin den, men er ikke helt min stil. Om det blir USA ser jeg for meg Miami, Los Angels, Houston, San fransisco eller Seattle. Men jeg må innrøme at Asia frister, og en kombinasjon av to eller tre land kunne ha vert morro. Thailand, Hong kong og Singapore for eksempel. Siter
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 9. januar 2012 Premium Medlem Skrevet 9. januar 2012 Lufthansa flyr A380 på strekningen FRA-MIA Siter
Einar Kristiansen Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 Hei Steinar. Velkommen i club 40 snart Det ligger jo mange flotte TripReports på Scanair forumet. Kansje du finner noe intresagt der.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.