Thomas Lorentzen Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 .. på Gardermoen selvfølgelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Herlig bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Ikke ulikt dagens gm nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Nelson Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Kun IFR Agnor? heheh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg skal tilbringe de neste 12 timene på Gardermoen, så FZFG blir morro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Stemningsfullt og ett kaldt bilde, Thomas! Helt nydelig. Er selv ute å fly din -NOC fra ENBR til ENZV i skrivende stund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 -NOC kommer med en update til uken, noen småfeil rettet og større skrift på registreringen ink. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Høres bra ut, men dette må jeg få si til deg om de 1024 paintene... Jeg må bruke 4096 paintene siden jeg får ett stort hvitt felt på vingene på alle 1024 paintene... Kan du bekrefte dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Samme gjør jeg, Benjamin. Men et flott bilde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg bare painter, skal ta det opp med min høyre hånd som tar seg av det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Tåke sier du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Nelson Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Nydelige bilder Liveryet til Norwegian er mye finere enn dette kjedelige sas greiene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harry årrestad Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Sas > ikke bra NORWEGIAN FOR EN LITT LYSERE HVERDAG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 For de som har problemer med 1024 paintene, ser hva feilen er, det mangler alpha channel i en av texturene... Gå inn i texturemappa til de painter det gjelder og ta ut/fjern fila [color:#FF0000]pmdg_737NGX_wingdecals.dds[/color] , det burde holde.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Takk for det, Stein-Ove Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.