Lars Damgaard Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hei allesammen. Jeg er kommet godt igang med at bygge mit eget cokpitt. Iden forbindelse er jeg ved at lage en masse små skilte, med div. skrift osv... Mit lille problem er at når skal printe dem ut, så kommer de med svart skrift på hvit bakgrund..! Det skulle meget gerne være omvendt...! Selvom jeg lager det som svart bakgrund og hvit skrift i Word. Noen derute som kan hjælpe meg, idet jeg ikke er den helt store data-nerd :whistle: På forhånd mange takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hva slags program bruker du til å lage teksten? De fleste har en læsning for å lage en "negativ" fremstilling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Damgaard Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Microsoft Office Word 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hvis du ikke har tegne-verktøylinjen synlig, høyreklikker du på verktøylinjen og velger "Tegne". Så lager du en tekstboks fra tegneverktøyet, og plasserer tekstboksen på arket. Fyll tekstboksen med svart farge (fra malingspannet). Velg skriftfarge Hvit fra skrift-verktøyet, og skriv i vei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.