Sivert Indergaard Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hei! Har utsjekk på Gardermoen tower, førstkommende lørdag fra 2000-2200. Håper på masse trafikk så jeg kan vise hva jeg kan til eksaminator Daniel Larsen! Da seès vi på lørdag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hva skal du med utsjekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Kommer innom en tur jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Minner om denne ikveld, håper på masse trafikk, og overliggende ATC!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Lurte på ENOR men da kommer noen på ENOS så tar det på sparket lykke til ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Lurte på ENOR men da kommer noen på ENOS så tar det på sparket Du kan da ta ENOS? lykke til ihvertfall. Takk for det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Er jo action i Stavanger også så vi får se hva som er tilgjengelig når jeg blir ledig for kvelden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Kommer sikkert innom en tur. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Takk for det Christian! Er jo action i Stavanger også så vi får se hva som er tilgjengelig når jeg blir ledig for kvelden Ja selvfølgelig, det hadde jeg glemt. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Da er det ikke lenge igjen! Edit: Da var vi på, og jeg trenger masse trafikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Bestått! Takk for trafikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Grrraaattulerer! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Ufortjent Hehe, neida... gratulerer En av de bedre på en stund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Kristiansen Olsen Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Gratulerer!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Gratulerer ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Grattis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Gratulerer fra NATO30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Takk folkens! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Mildt sagt imponerende, Sivert! Gleder meg til å fly fra-til Gardermoen i framtiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.