Sivert Indergaard Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 TV2 nyhetene 230 passasjerer i flydrama da pilotene fikk ikke ut landingshjulene og måtte nødlande på Chopin flyplass i Warszawa. Siter
Simen Elvestad Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Fyf*en det er godt fløyet av pilotene! Blir nesten som 727 landingen i Teheran for bare kort tid siden, dette! All respekt til pilotene og jeg er imponert for at det ikke gikk værre. Var jo en flott landing i bunn og grunn, hehe! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Som Simen sier...Utrolig bra! Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Godt jobba og heldig for passasjerene! Siter
Timmy Brandt Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 WOW!! Bra fångat på film och otroligt snyggt jobbat av piloterna!! Visst ser det ut som hela landningsbanan + taxiway är belagt med skum? I så fall var det riktigt bra beräknat av piloterna som träffar rätt taxiway, med tanke på att dom inte kunde justera bromsar, revers och fart. Siter
Clamer F. Meltzer Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 taxiway? Fikk ikke med meg at de havnet på noen taxiway? Det er ikke noe du kan beregne siden jeg regner med at det er første gang pilotene gjør noe slikt. Det eneste du forsøker i den situasjonen er å lande så pent som mulig og deretter holde retningen så godt det lar seg gjøre og det mestret de perfekt. Siter
Lars K. Rønes Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Imponerende fin landing uten hjul det der ja.. Så nesten mykere ut enn det jeg er vandt til MED hjul.. hehe.. Hvordan blir det med flyet etter en slik buklanding? Er det kondemnering og skroting, eller er det økonomisk forsvarlig å reparere det å få det på vingene igjen? Siter
Timmy Brandt Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Alla klipp är utbytta hos media men det var nog bara en synvilla att 2st rw möttes eller något sådant. Jag tar tillbaka mitt taxiway-påstånd. Siter
Clamer F. Meltzer Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Det er to stk. baner som møtes. De landet på 33 og den krysser 29/11. Forøvrig er 33 i WAW en av mine favorittbaner. Alltid myke landinger på den banen av en eller annen grunn. Mulig det har en sammenheng med banebelegget og en slakk nedoverbakke der setningspunktet ligger. Har mine tvil om at det vil lønne å få den i luften igjen, men det finner de vel utav etterhvert. Noen ganger går det jo mere prestisje enn fornuft i slike prosjekt, men nå har vel kanskje ikke LOT penger til å dra en QANTAS Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.