Morten Nelson Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Relativt ny Carenado på tur i USA. Denne fuglen har byttet ut noen av de gamle kulene som flyter i syltevann med noe litt mer moderne. Bildene tatt rundt KBVS, Skagit. Laget av FTX, og er som vanlig av veldig høy standard. En litt større plass enn enkelte av de andre i området. Stor nok til at jeg kan fly B-17 også herfra. Turning final Cleared to land Nesten nede. Kun en enkel hale på denne Bonanzaen (A36) Flyet holder også samme høye standard som Carenado er kjent for. Eneste som mangler er Accusim, noe som er grunnen til at A2A-flyene får mest oppmerksomhet, selvom omgivelsene ikke alltid passer flytypene. Til slutt et par bilder av NGX på tur i Canada hvis jeg ikke tar helt feil. Landing mellom fjellene på en liten flystripe som var lang nok til å ta imot en tom 737. Trenger ikke alltid velge det minste flyet når man skal ut i villmarken. I mitt tilfelle tok jeg det flyet jeg ville fly, fløy i en tilfeldig retning, og når jeg var lei fant jeg en plass i nærheten jeg kunne lande på. Kanskje ikke helt etter boken, men veldig gøy å fly lavt mellom fjellene i en maskin av den størrelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Pene bilder! Trenger ikke alltid velge det minste flyet når man skal ut i villmarken. I mitt tilfelle tok jeg det flyet jeg ville fly, fløy i en tilfeldig retning, og når jeg var lei fant jeg en plass i nærheten jeg kunne lande på. Kanskje ikke helt etter boken, men veldig gøy å fly lavt mellom fjellene i en maskin av den størrelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Kråkenes Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Bilde av touch down??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.