Gå til innhold

Appr./Landing ENBO


Anbefalte innlegg

Hei ;)

 

Hadde en helt fantastisk tur no nettopp fra Tromsø til Bodø for VNAS (VirtualNorwegian)... Vil gjerne dele ett par shots fra Appr./Landing i Bodø (Runway 07). ;)

 

Her er de ihvertfall!

 

Bodø ligger rett her borte bak skyene :)

2011-10-16_20-17-47-906.jpg

 

Nydelig solnedgang i dag.

2011-10-16_20-17-28-13.jpg

 

NAX156 is fully established on the ILS RWY07.

2011-10-16_20-31-6-23.jpg

 

Digger wingviewet på NGX`en!

2011-10-16_20-30-19-514.jpg

 

Det var en helsikes sidevind under landing som bildet viser :grin:

2011-10-16_20-32-34-153.jpg

 

Var så mye konsing under final at det måtte bli ett bilde etter endt flight.

2011-10-16_20-38-36-125.jpg

 

Noen favoritt her eller? :)

 

Takk for meg!

 

PS! Disse er litt brede så det kan være lurt å ZOOME inn littegranne for å får bedre kvalitet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for responsen alle sammen! :)

 

En ting eg opplevde i går under flighten var at skjermene mine i VC ikke var noe spesielt uklart på avstand... Sjekket litt i settingsene mine etter flighten og da merket eg at eg ikke hadde huka av for "High Resolution 3D Cockpit"... Dette merket eg utrolig mye på skjermene i 747`en til PMDG, men det var nesten ikke synlig i NGX`en.. Bare ett lite tips til dere som sliter med hakkete linjer i VC på NGX`en :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Folkens! :)

 

Det har blitt ett par turer til Bodø i det siste, Simen! Nydelig innflygning til 07.

 

Må bare spørre deg, Thomas: Er det noen mulighet for at du kan sende de NAX paintene som du har laget til meg siden det begynner å bli ganske mange flighter som er registrert som -DYC,-NOL og -NOE hos VNAS :) Mail er ihvertfall Knaldus@hotmail.com viss du vil sende de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...