Kim Jørgen Brenna Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 Har du lyst til å hjelpe UNICEF med å bekjempe barns fattigdom ved å fly en tur i simmen? Air-Child er et verdens-VA som er UNICEF-sponsor. Det vil si at forskjellige selskaper rundt i verden gir UNICEF et visst antall kroner for hver flight pilotene i VAet gjennomfører. Hittil i år har de samlet over 800 Euro! Selskapet har en stor omfattende flåte med alt fra ATR 72 til A380. Alle i Air-Child eget livery. Med baser og destinasjoner rundt hele verden, finnes det ikke en eneste flight som ikke passer for akkurat deg. Med egen Charter-funksjon kan du fly fra hvor du vil, til hvor du vil, med akkurat hvilket fly du vil! Kanskje du vil fly code-share for British Airways London - Hong Kong? Eller AD-HOC for Norwegian innenlands? Du kan fly hva du vil, det viktigste er at du logger flighter, så er du med på å gi et barn ekstra midler til å overleve de første tøffe årene i sitt liv. Gjør noe fornuftig for samfunnet,mens du leker deg i simmen. MELD DEG INN! www.air-child.com Siter
Anders Westlund Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 Da har jeg meldt meg inn. Håper mange fler melder seg inn. mvh, Anders Siter
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 Da har jeg registrert meg Siter
AMO Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 Nå er det faktisk ingen grunn til å ikke begynne med simmingen igjen til tross for altfor lite tid! Nå skal det registreres! Siter
Joakim Hagen Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 Må jeg si mer? :grin: Nei.. Har nok lagt fra meg Air-Child. Men var en av de mest aktive under min tid. Ble bla. godt kjent med Norbert som er eier. Men ble til slutt lei av Air-Child. Så nå går det i NAX hos meg. Siter
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 Hei Det var faktisk ett VA det er verdt og fly for.. Om så bare en gang i blant.. Tror jeg skal melde meg inn selv jeg Oddvar Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.