Gunnar van der Meeren Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 Nye liveries som vil følge med i Milviz F-15E pakken. Strike Eagles fra RAF Lakenheath («Madhatters»): Strike Eagles fra Seymour Johnson AFB: («A cry for the fallen» og «Dirty Bird») Strike Eagles fra Elmendorf AFB (Alaska): Siter
Bjørn Petersson Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 Oi! Det må jeg si, rimelig fantastiske bilder og liverys. Har du noen bilder fra cockpiten på den der? Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 Nei dæven. Nå ble jeg rett og slett en smule flau her. Kona sitter ved siden av og det som kommer ut av munnen min når jeg ser disse bildene er ett langt og høyt: AAAAAAAAA Fytti h..... Så takk for den Gunnar. Du er herved grunnen til at kona har stemplet meg som komplett idiot.. He he., Please la din neste post ha denne overskriften: Milviz F15-E ute nå.. Siter
Gunnar van der Meeren Skrevet 20. september 2011 Forfatter Skrevet 20. september 2011 Takker Øyvind og Bjørn! Det jobbes fortsatt iherdig med denne svært komplekse modellen. Vi vil få en ny VC, og derfor får jeg ikke lov til å poste bilder fra denne enda. Dagens VC er svært bra, men det kommer større oppgraderinger til denne. Også mindre ting på den eksterne modellen vil bli oppgradert. Jeg tør ikke si for sikkert når utgivelse vil bli. Colin sin intensjon er nå i månedskiftet, men vi får se om det holder. Det er mange som skal si sitt før den er klar. Jeg er på det nærmeste ferdig med paintene før release (det kommer flere senere). Mye arbeid er lagt ned i flyets våpensystemer, og dette testes og modifiseres fortsatt. Flyegenskapene og lydfilene er i toppklasse. :grin: Siter
Christian Ramberg Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 veldig pent gunnar. jeg flyr buss men lengter tilbake til ferrari:-P gleder meg til denne slippes Siter
Gunnar van der Meeren Skrevet 20. september 2011 Forfatter Skrevet 20. september 2011 Du kan absolutt glede deg. Her er det skyvekraft så det holder. Jeg har adskillige timer på den allerede, og blir ikke lei..... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.