Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 Sa FS9! Har nå gått over til FSX og er strålende fornøyd Slenger derfor med et bilde av DNU708 som poserer sexy foran tårnet på Røros som et siste minne fra FS9! Jeg ser ikke bort i fra at jeg kanskje tar med en tur med denne maskinen i FS9 da den ikke finnes til FSX, men det blir svært sjeldent! Jeg elsker deg fremdeles, FS9 <3 Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 Anders Merch Grønmyr liker denne headingen Siter
Morten Nelson Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 Må få overtalt Kjell Arild til å lage scenery igjen, savner som dette flere plasser i FSX. Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 Sånn blir det når vi mannfolk bytter ut eldre utgaver med yngre, mere dynamiske og generelt finere utseende :grin: Men du gjorde meg bekymret der et øyeblikk Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 16. september 2011 Forfatter Skrevet 16. september 2011 Jeg håper folket skjønner hvorfor det ble det navnet på posten Siter
Bjørn Petersson Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 For at flest mulig skal gå inn og kommentere? Flott bilde, jeg ser frem mot at det blir flere scenery i Norge med tiden, kanskje man da skal finne frem de norske kartene igjen Siter
Finn Otto Krogsen Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 God humor egentlig og så bra bilde da. Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 17. september 2011 Forfatter Skrevet 17. september 2011 For at flest mulig skal gå inn og kommentere? Var vel ikke det som var mine intensjoner, men for å lage litt humor ut av det Takker for gode tilbakemeldinger! Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 flott bilde, Stilig fly og ser ut som et meget bra scenery også, har ikke sett dette før Har selv gått over til FSX nå når jeg faktisk klarer å kjøre det, ja til og med store, komplexe airliners går så det suser Siter
Christian Paulsen Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Whooo, fanfare! Selv de mest standhaftige lar seg lokke til slutt, og det er hyggelig. Aller helst skulle vi fått en helt ny simulator, men jo flere brukere av den samme, jo bedre er det i mine øyne. Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 hehe, det var litt av en fanfare Christian Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.