Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. august 2011 Premium Medlem Del Skrevet 25. august 2011 Med fare for sterke reaksjoner ( og lange gjesp ) kommer her enda en serie med Starfightere :cry: . Men farsken heller, det er jo så vanvittig gøy !! Hadde en fartsfylt MP-tur sammen med Pasi, som tok opp hele turen med FSRecorder. Pasi var aldri mer enn noen meter unna, og fulgte etter meg som en skygge på hele turen . Så tok jeg i ettertid samme tur "single", og opplevelsen ble et enda større adrenalinkick . Det beste hadde vært å vise fartsorgien som film, men her kommer noen stills fra turen.... Og det er Pasi som har forvandlet de italienske Zipperne til norske Starfightere . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 25. august 2011 Premium Medlem Del Skrevet 25. august 2011 Flotte bilder Ernst. Ser unektelig veldig artig ut den modellen der. Må vel krype til korset og bestille meg et eksemplar jeg også, siden denne fungerer så fint på MP. --------- Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. august 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 25. august 2011 :grin: :grin: :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bergman Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 fikk adrenalin på sykehuset i går.. ..og takk for påfyll nydelige bilder!.. håper på å være med en tur etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 25. august 2011 Premium Medlem Del Skrevet 25. august 2011 Led oss ikke ut i fristelse... heter det vel i skriften. Ernst, du har syndet! Kjøpepresset ble for stort, noe som førte til at Sim Skunk Works fikk flere nye norske kunder i løpet av en kvelden (minst 3) :grin: Har tatt en testrun fra Værnes til Ørlandet og tilbake. Flyet er like helt, og står klart for nye utfordinger i morgen kveld. Nå er vi vel ganske mange som har kjøpt dette flyet, så kanskje vi skal ta en aldri så liten samling på MP fredag kveld? :whistle: ---------- Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. august 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 26. august 2011 Ho ho ho :grin: jeg får vel snart regning for kjøpepress :grin: . Dette går den riktige veien, og det kan bli kjempegøy med mange norske "okser" i lufta. Fredagskvelden ser vanskelig ut for min deltagelse i MP, men bare kjør i vei dere andre, og jeg håper hele skvadronen blir hekta på Starfighter`n :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Ok, og hva må jeg ut med i medgift for å få en slik okse å kose meg med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 26. august 2011 Premium Medlem Del Skrevet 26. august 2011 20 euro og full fokus under installasjon (det er nemlig ikke rett fram), så har du oksen på båsen. Det første du må gjøre er å gå hit og registrere deg. Da får du tilgang til installasjonsprosedyre, filer og donasjon. Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Nice...grattis og velkommen i VVV :grin: Ja vi må vel få til en masseutflukt iløpet av helgen, det hadde vært noe :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 He he, ja det var en fartsfyllt halvtime :grin: Som sagt ble turen foreviget via fsrecorderen, rett etter turen ble den streamet 'live' her (for de sadistiske som har lyst å torturere seg selv i en halvtime :grin:). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Philip Havig Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Kule bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 26. august 2011 Premium Medlem Del Skrevet 26. august 2011 Av mangel på aktivering av min kjøpte rakett ....forhåpentlig får Motto i Italia fikset en fiks for meg så jeg kommer meg i lufta med denne raketten med styrefinner så legger jeg ut noen bilder fra en liten MP session i kveld, jeg måtte desverre nøye meg med Iris sin F14 :mad: Takker for turen til PASI,ØYSTEIN og Bursdagsbarnet Jan Arild Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.