Andreas Stangenes Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg har planlagt å ta en tur i denne dama fra Heathrow til Kennedy, og søndag 21 august passer fint. Har du lyst til å bli med så sleng deg på! Planlagt pushback time er 1230 lokal (1030z). Møtes på Vatsca sin ts server. Kommer du med er det fint om du kommer på ts rundt kl 12 for planlegging og kaffe See you there? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Dessverre Stangenes så har eg ikke concorde, men som vanlig så kommer eg inn på ts serveren for en prat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Stikker kanskje innom TS med en grovis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Dette har jeg kunnet tenkt meg å være med på men må evt legge inn FS2004 da for jeg har kun SSTSIM concorden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Dette var den 21. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Dette var den 21. Haha! Så ikke på datoen. Jeg blir med en annen gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Hjertelig velkommen skal du være Eivind! Bare hyggelig med selskap. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.