Gå til innhold

Dokumentar på Discovery om angrepene 22.Juli


Anders Løberg

Anbefalte innlegg

Ser ikke på "dokumentarer" som er produsert omtrent i samma uka som hendelsen har skjedd. Da er det ikke dokumentar men nyheter i mine øyner. Smi mens jernet er varmt i rein skjær VG stil. Skuffende av Discovery og mekke sammen dette så tett opptil hendelsen. Forventer mer fra den produsenten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Syntes det var litt i tidligste laget for en "dokumentar" om det som skjedde over 22 juli.. De kunne ha vist litt takt og tone, og ventet ett halvt år, eller mer, for at folk skulle få litt oversikt over det hele...

 

Litt mye sensasjonshysteri over det hele.. For og få oversikt over det som skjedde, tror jeg vi burde få dette litt av avstand før vi begynner og lage dokumentarer av det...

 

Oddvar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig Odvar, de skulle ha ventet lenger. Virker helt banalt når landet forsatt er i sorg etter denne tragedien. Noe jeg også reagerer sterkt på, er at enkelte journalister stiller så utrolige banale spørsmål under intervjuer. Husker spessielt en ung mann som hadde vært på øya under tragedien, ble intervjuet av TV 2 få timer etter. Gutten var forsatt nærmest i sjokk, og hadde mistet flere venner, og skalv forsatt av redsel, så spør journalisten "hva føler du nå"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...