Anders Løberg Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Sitter akkurat nå å ser en dokumentar om Behring Breivik og angrepene den 22. Juli... Gripende! Den går sikkert i reprise! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Helt ærlig, så var den dårlig Synes den på TV2 var langt bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Løberg Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Har ikke sett den på tv2 jeg så jeg skal ikke utale meg noe om det uten å ha sett den på tv2... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ser ikke på "dokumentarer" som er produsert omtrent i samma uka som hendelsen har skjedd. Da er det ikke dokumentar men nyheter i mine øyner. Smi mens jernet er varmt i rein skjær VG stil. Skuffende av Discovery og mekke sammen dette så tett opptil hendelsen. Forventer mer fra den produsenten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Løberg Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Der må jeg faktisk si meg 100% enig Per! Fikk vite at det gikk via en kamerat på facebook så jeg switched over når det var rundt 15 minutter igjen, og jeg ble overasket over at Discovery som jeg har sett på i årevis, kom med denne dokumentaren så tidlig etter hendelsen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hei Syntes det var litt i tidligste laget for en "dokumentar" om det som skjedde over 22 juli.. De kunne ha vist litt takt og tone, og ventet ett halvt år, eller mer, for at folk skulle få litt oversikt over det hele... Litt mye sensasjonshysteri over det hele.. For og få oversikt over det som skjedde, tror jeg vi burde få dette litt av avstand før vi begynner og lage dokumentarer av det... Oddvar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Ekeblad Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Er helt enig Odvar, de skulle ha ventet lenger. Virker helt banalt når landet forsatt er i sorg etter denne tragedien. Noe jeg også reagerer sterkt på, er at enkelte journalister stiller så utrolige banale spørsmål under intervjuer. Husker spessielt en ung mann som hadde vært på øya under tragedien, ble intervjuet av TV 2 få timer etter. Gutten var forsatt nærmest i sjokk, og hadde mistet flere venner, og skalv forsatt av redsel, så spør journalisten "hva føler du nå"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 "hva føler du nå"? Det der er standardspørsmål som stilles til alle tider, uansett hendelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.