Kristian Wålberg Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Hei folkens. Har nettopp begynt å fly på VATSIM igjen, etter noen års dvale.. (Det var nok 737NGX'en som trigget det igjen ) Uansett.. Har noen her peiling på om det er noen gode programmer til iPad å bruke til å f.eks vise kart, approach plates, ground charts etc etc etc? Genialt å ha den stående ved siden av når man flyr Siter
Espen Rønning Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Mener du et offline kart-program, som ikke snakker sammen med FSX, eller var det mer sån Virtual GPS-sak som du hooker opp med FSX over nettverket? Siter
Tommy Hansen Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 FSKneeboard for US. Ellers har ikke jeg funnet noe. Problemet er at andre land forlanger betaling ved bruk av kart i et kommersielt produkt. Jeg bruker hvert lands AIP og lagrer kart i en PDF app. Det finns mange av de. Det funker bra nok. Siter
Roy Ekeblad Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Jeg bruker iPad til kart. Søk på google eks "ENGM charts" eller hva det måtte være, så finner du det meste (tips jeg snappet opp fra en annen her på forumet). Dette er som regel ei PDF fil som du kan lese på nettet. Jeg for min del lagrer den i en apps som kalles "Goodreader" på iPad(som leser PDF filer), slik den er lett tilgjengelig Siter
Roy Ekeblad Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Her er det en som sannelig har orden på kartene: http://www.youtube.com/watch?v=CmgoW-9hjmU&feature=youtube_gdata_player Siter
Ståle Wærness Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 holder på med en side får å få tilgang til kart på tableten min. airportcharts.info Er fortsatt under oppdatering, men har nå fått lagt til pekere for kart til alle flyplasser norwegian flyr til. Siter
Roy Ekeblad Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Dette er jo bare helt fantastisk! Denne kommer jeg til å bruke Utrolig bra! Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Utrolig bra! Flott tiltak! Kommer nok til å få mange treff på den siden etterhvert : ) Siter
Christer AH Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Ståle har vel egentlig vært beskjeden angående airportcharts litt for lenge.. det er en utrolig fin tjeneste som alle burde vite om Siter
Kristian Wålberg Skrevet 11. august 2011 Forfatter Skrevet 11. august 2011 Akkurat det jeg letet etter. Flott stykke arbeid Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.