Gå til innhold

Espen Rønning

Members
  • Innholdsteller

    38
  • Ble med

  • Siste besøk

Om Espen Rønning

  • Bursdag 26. aug. 1978

Espen Rønning's Achievements

0

Nettsamfunnsomdømme

  1. Fristende, men siden jeg kjører PMDG 737 på FSX på Win 7 så tørr jeg ikke
  2. Var det ikke ATR-fly som ikke fungerte optimalt under snørike forhold? Eller husker jeg feil?
  3. Vel jeg sitter å tenker det samme selv. Har jævlig lyst til å bytte fra Bankmann til Pilot, selv :crazy:
  4. Jeg har også forstått det slik som deg, Wim. Men tror også det blir rom for freeware der. Fordeleler slik jeg ser det - Alle addons blir samlet på en plass - En rutine til hvordan instalere addons - Enklere for små utviklere å komme fram i dagslyset. Ulempen blir vel da at butikker som flightsim.no ikke får mulighet til å selge software til Ms Flight, og at 3. parts utviklerene da må dele overskuddet med MS. Modellen minner meg faktsik litt om appstore for iphone. Er noen ulemper med den, men det er noen fordeler også.
  5. Kan det ha noe med at Nye kampfly ikke er tilpasset Arktis?
  6. Dritkuuult! Hva koster herligheten? Så det være nære på birdstrike også
  7. Takk skal dere ha. Da har jeg fåt det bekreftet fra andre kilder enn meg selv. Juhuuu *dollarglis*
  8. Hei. Var på Pub i går å så fotballkampen sammen med faderen. Vi veddet da om hvor mange motorer et A340 fly har. Jeg sier det har 4 motorer, mens han sier at det finnes A340 fly med 2 motorer også. Han sier det er laget 2 verjsoner av A340, de som SAS bruker over atlanteren er med 2 motorer, mens de som som brukes til på flygninger Asia har 4 motorer. Siden jeg fikk velge beløpet på veddemålet ble det 1000 kroner. Hvem av oss har rett?
  9. Ja jeg tenkte at det har blitt strengere etter at Norwegian inførte gebyrer på insjekket bagasje. Men siden hun dama stoppet alle med mer enn en stk håndbagasje, så var det faktisk goooood plass. Men jeg er enig, at normalt så er det ganske fult der.
  10. Det kommer helt an på hvor og når jeg skal reise. Da jeg reiste Trondheim - Oslo i forrige uke, brukte jeg Norwegian. Turen til Oslo gikk greit, men da jeg skulle hjem igjen gikk det stort sett ett SAS-fly i timen, mens jeg måtte vente nesten tre timer på Norwegian flyet. Angret da på at jeg ikke bestilte med SAS i steden. Ved gaten fikk vi opplyst om at man bare fikk lov til å ha med to kolli inn i flyet. Jeg hadde selvfølgelig to. Klarte heller ikke å snike med meg den jeg hadde ekstra ombord . Så mellom Trondheim og Oslo, kan jeg like gjerne fly SAS som Norwegian. (Selv om det ikke ble det i dette tilfellet). Jeg skal fly Trondheim - London senere i høst, og siden da det bare er Norwegian som har direkte ruter, vurderte jeg ikke SAS en gang. Når det gjelder nettsidene synes jeg faktisk Norwegian sine er enklere enn SAS sine.
  11. Takker skal du ha, Mads. BTW, hva betyr "AA" som du sliter med, Benjamin?
  12. Hva med frame-raten, blir den like fin som i dag? Jeg sliter med helt nede i 6FPS på de værste flyplassene (som Aerosoft Frankfrut). Selv om jeg har over 60 i lufta
×
×
  • Opprett ny...