Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. august 2011 Premium Medlem Del Skrevet 4. august 2011 Nå er det strax før forumet flommer over av NGX, så for ballansens skyld sniker jeg inn noe alternativ underholdning :whistle: . Formasjonstrening med Zipper`n ! Modellen er behagelig presis i motorytelse, så realistisk formasjonsflyvning lar seg praktisere. Faktisk lettere enn med T-38, da DEN har mye tregere reaksjon på motorene. Men Zipper`n er lunefull, så den har mye tøffere workload, og krever full konsentrasjon. Men dæsken kor artig når det fungerer :grin: . FSRecorderX og Skunkworks Starfighter F104-S. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Fælt som dere forurenser da :grin: Flotte bilder Ernst. Dette liker vi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Tør ikkje tenke på kva Ernst betalar i miljøkvotar på turane sine :grin: fantastisk bra biletserie Ernst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. august 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 4. august 2011 No problema, Zipper`n er bygget på lisence i Italia, så jeg har gode forbindelser til søppelmafia`n. De har lovet på ære og samvittighet å "ta seg av" alle uforutsette kostnader :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hehehe... kan du invitere meg til å møte dei og? Har litt for mange maskianr som spyttar sot :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 He he. En god og spennende bildeserie i typisk Ernie stil. Meget bra. Synes jeg hører baulinga fra 3 stk sot tuber, som Torstein med rette kaller det. :grin: Og du har helt rett i forhold til ballansen på screenies Ernst. Det må jo være like mengder med Jets i forhold til iFly og snart NGX. Jeg skal også prøve å bidra til ballansen etter hvert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.