Espen Sæther Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Halloen. Lurte på om kanskje det kunne vært et "bra" tiltak. satt opp et "støtte event" til ENGM.? er rett å slett en tragisk hendelse så hvorfor ikke se hvor mange andre som også kunne vært inntresert i å vise "støtte". bare en tanke som slo meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Flott forslag, men bedre om du poster på Vaccsca-forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Bra forslag! Jeg tenker at det er bedre at det blir postet her, da det er på denne siden de fleste Norske ATC'ene ser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Bra forslag, og det får sikkert stor oppslutning hvis det postes på vaccsca-forumet (som vi må bli flinkere til å bruke). Men det bør ikke kollidere med feiringen av VATSIMs 10 års dag til helgen. http://www.vateur.org/VATEUD%20event%2010%20years.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 hehe skulle gjærne laget en topic på vaccasca MEN har ikke "tilgang" til å lage post enda. vet ikke om en admin må godkjenne noe først? iallefall lager en topic der så snart jeg får tilgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg synes dette forslaget er en glimrende idé og er gjerne med! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Espen: Du må opprette en konto på http://forum.vaccsca.org/ for å poste noe der. Registrer deg med fullt navn og VATSIM ID. Jeg syns det allerede er så stor oppslutning om dette forslaget at jeg kan ta det videre på VATSIM forumet hvis du ikke får lagt det inn selv. Send meg en PM i så fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 slik da skal det være lagt tu en post på vaccasca forumet. får håpe folk vill vise støtte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Min PC nr 2 er krasjet, så jeg melder om at ideen er sabla god, men kan dessverre ikke delta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg har blitt bedt om å rydde i denne tråden, så noen vil se at innlegg er slettet og endret på. Debatten om hvilket forum som skal bli bruk har vi hatt før og passer seg ikke inn i denne tråden. Jeg synes at tiltaket er veldig bra Espen! Jeg jobber desverre, så får ikke blitt med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Forslaget har fått en del tilbakemeldinger konstruktive,kritiske og positive. Slå gjerne løs på tastaturet og så får vi se om en får til å avvikle dette sjekk her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.