Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. juli 2011 Premium Medlem Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg er fremdeles på opplæring, så ikke spør meg om TACAN eller radarens rekkevidde og den slags. Jeg har mer enn nok med å klamre meg fast og ikke utfordre de små vingene til manøvrer de ikke er konstruert for. Mye av oppdriften ligger i kroppen, så den krever kontinuerlig trimming, og har noen stygge overraskelser på lur, hvis man er uoppmerksom. Men du verden for en respons, hvis man ønsker å bevege seg raskt . Skunkworks har gjort en glimrende jobb med denne modellen, og de har klart å gjenspeile mye av sjelen til den virkelige Starfighter`n. Foreløpig bare den italienske S-varianten, men om ikke så lenge får vi også F-104G som vi brukte i Norge. Feirer AoN3 og NSX II med å fly fra basen på Bardufoss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Do a barrel-roll :grin: Hehe, skal ikke utfordre deg for mye her. Flotte bilder. Ser ut som den er litt rask og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Randa Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 For en kombinasjon. Cubaner med italiensk temperament. :mad: Bildene får fram det nervøse i sigaren (eller i piloten ). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 26. juli 2011 Det er nok piloten som er nervøs ja :grin: Do a barrel-roll he he, det må jeg ta i stor høyde først, men jeg har faktisk klart å rolle over på ryggen under take off, for så å legge inn hjulene oppned( du vet sånn Bob Hoover greie :cool: ) . Det resulterte i at vingeklaffene i forkant låste seg, og flyet ble ustabilt. Hadde et svare strev med å lande etterpå, for flapsen virket ikke, så jeg måtte sette ned spetakkelet med veldig høy hastighet. Det er slik realisme jeg liker :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.