Gå til innhold

Italiensk temperament.

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem

Jeg er fremdeles på opplæring, så ikke spør meg om TACAN eller radarens rekkevidde og den slags. Jeg har mer enn nok med å klamre meg fast og ikke utfordre de små vingene til manøvrer de ikke er konstruert for. Mye av oppdriften ligger i kroppen, så den krever kontinuerlig trimming, og har noen stygge overraskelser på lur, hvis man er uoppmerksom. Men du verden for en respons, hvis man ønsker å bevege seg raskt :D . Skunkworks har gjort en glimrende jobb med denne modellen, og de har klart å gjenspeile mye av sjelen til den virkelige Starfighter`n. Foreløpig bare den italienske S-varianten, men om ikke så lenge får vi også F-104G som vi brukte i Norge.

Feirer AoN3 og NSX II med å fly fra basen på Bardufoss.

oks2-1.jpg

oks3-1.jpg

oks4-1.jpg

oks5-1.jpg

oks6-1.jpg

oks8.jpg

oks9.jpg

oks7-1.jpg

oks12.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Det er nok piloten som er nervøs ja :grin:

Do a barrel-roll

:o he he, det må jeg ta i stor høyde først, men jeg har faktisk klart å rolle over på ryggen under take off, for så å legge inn hjulene oppned( du vet sånn Bob Hoover greie :cool: ) . Det resulterte i at vingeklaffene i forkant låste seg, og flyet ble ustabilt. Hadde et svare strev med å lande etterpå, for flapsen virket ikke, så jeg måtte sette ned spetakkelet med veldig høy hastighet. Det er slik realisme jeg liker :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...