Espen_Stabell Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Heisann:) En liten bildeserie fra et selvlaget mission! Meldingen sier trafikkulykke, front mot front. Luftambulansen rekvireres fra Ahus, og flyr så pasienten videre til riksen. 1-1 mottat melding fin utsikt i dag:) visuel kontakt med skadestedet, landingsplass er alt gjort klar. pasienten taes ombord utsikt over oslo:) trygt nede, og alt endte bra:) med vennlig hilsen Espen Stabell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Fy flate for en god LOD du har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Vakkert Espen!! Frister både scenery og heli du har jah!!.. Håper alt står bra til ... Flere år sia siden sist gitt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg driver å leiter Espen Feite bilder, sender deg en melding når du kan lande ved hangaren istedet for i skauen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen_Stabell Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Hehehe prøvde meg på litt hjemme-mekk men det ble mislykka:p Stian: En stund siden nå ja! hehe:) håper alt er bra der i gården også! Med vennlig hilsen Espen Stabell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Thomas, sjekk file library FSXP people. Og se hva jeg gikk amokk med på Vardø ENSS :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Fy flate for en god LOD du har! Nå flyr jo han lavt da, Benny. Vi flyr jo bare høyt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon seim Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hvor får jeg tak i helikopteret? Ser ut som et "fett" mission Espen!, mulighet for en utgivelse/downloadmulighet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen_Stabell Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 Hei! Det er nemeth design sitt:) Dette er bare noe jeg har laget med en freeware object placer, vet ikke engang om det går an å dele? Mvh Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.