Ola Haldor Voll Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg fant vel ut når flybussen går til Værnes, men ikke fra. På nettsiden får jeg opp at "siste avgang er gått" når jeg velger klokkeslett. I rutetabellene står det kun når bussen går fra byen. Noen smarte hoder? Er snakk om å muligens spare noen hundrelapper, og ikke minst kunne være på besøk hos kjente og kjære litt lenger dersom jeg ka ta et senere fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Gick in på flybussen.no och "lage reiserute" och där står det 0955 1015 1035 1055 1115 osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hvert 20ende minutt med andre ord. Ellers har du jo også tog og Værnesekspressen å velge mellom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Den greia ser jammen ikke ut til å fungere i Safari/Chrome på mac.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Flybussen går fra Værnes når den er ca. full. Går alltid en buss etter flyankomst, slik at uansett når du kommer (med fly) så går det snart en buss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Takk folkens. Da skylder jeg på dere om jeg ikke kommer meg hjem igjen før dagen derpå. :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Kan bekrefte at det går busser helt til siste flyet har kommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.