Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. juli 2011 Premium Medlem Del Skrevet 17. juli 2011 Dino`s T-45C versjon 2 er utgitt, og den er blitt mange ganger bedre enn betaversjonen var, og fremdeles er den FREEWARE !?!? HUD i topp kvalitet, en nytelse å fly og full kontroll under landing på hangarskip. Som så mye annet snadder hentet jeg min modell i "Uthuset", men den dukker vel opp på de vanlige plassene. God tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Den der skal ned! Takk for tipset Ernst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Og for de som ikke er medlem på uthuset, (eller har glemt innloggingsdetaljer :whistle: ) så er den klar for nedlasting fra hjemmesiden hans. http://indiafoxtecho.blogspot.com Har nå fått prøvd herligheta. Alt jeg kan si er For en nydelig maskin det har blitt, og lyden folkens, lyden 26.000' over Torghatten med Vega og Ulvøya i bakgrunnen Nattcockpit er nydelig Anbefales sterkt folkens, dette er en maskin man kan ha det artig med i mange timer. Og denne funker og på MP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEtter blindheim Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hva hvis man bare har FSX SP2 uten acceleration? Vil det fungere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Da er den på vei ned Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hva hvis man bare har FSX SP2 uten acceleration? Vil det fungere? Aner ikke. Eneste svaret jeg kan gi er at du må prøve. Det er trossalt freeware, så går det ikke, er det bare å slette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 17. juli 2011 Hva hvis man bare har FSX SP2 uten acceleration? Vil det fungere? .....det er lov å teste, men Dino påpeker at denne er laget for Acceleration, så uten denne er halve morroa borte !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 [sitat] [/sitat] Noen som sa brølte: "POWER! POWER!" :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 det ville igrunn blitt en "waveoff" noe som har blitt en del på meg ikveld hehe. utfordrende å lande på carrier, men morro. testa den fuglen og den flyr som en drøm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.