Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. juli 2011 Premium Medlem Del Skrevet 15. juli 2011 Jadda jadda, jeg maser fælt om denne T-38, men jeg synes den fortjener litt fokus :grin: Dessverre er det noen som skygger unna fordi den funker dårlig i MP. Dette jobber MILVIZ nå med å rette opp, og i mellomtiden kan man få nyttig flytid i singleplayer med massevis av AI T-38 som hyggelig selskap!! En rekke flybaser har våknet til live med militær aktivitet, med T-38 parkert, taxende, touch and go`s, osv. AI-flyene oppfører seg imponerende realistisk, og egner seg fint for trening i formasjonsflyvning, i tillegg til at det alltid er spennende å fly landingsrunder på aktive flybaser. Modellen imponerer mer og mer for hver flytur, og det er tydelig at MILVIZ har lagt lista høyt for å få T-38 så realistisk som mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-H Bergseng Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Nå forårsaket du at halve kaffekoppen min satte seg fast i halsen Ernst! Nydelige bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Detta må testes :grin:. Men jeg må bli ferdig med oppdatering av nærområdet ditt først. Har sendt deg en PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Nais, rock'n'roll i dur å moll...det liker vi :cool: Lastet ned og installerte denne pakken da den kom, men har ennå ikke hatt tid til å fyre opp FS engang :grin: Men jeg ser jo nå at det ikke finnes noen unnskyldninger for å ikke fyre opp maskineriet igjen :whistle: :crazy: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.