Gå til innhold

Torp


Anbefalte innlegg

Når vi snakker om Mesh oppløsning...har nettopp hatt en "aha" opplevelse her, og må endre readme filene. Quality Meshen er jo 25m, og jeg anbefaler 19m. Da ser nordenden av ENZV ut som et helsike.

 

Det viser seg at Mesh Resolution bør settes til 5 meter, uansett NQM eller ei. For dette påvirker flatten i stor grad...og gir en korrekt nordende ENZV, med perfekt, flat fjord. En litt brutal skråning, men dette er langt bedre enn det heslige "oppovervannet" vi kjenner fra MSFS historien.

 

Jeg må tegne nytt gress for ENZV (eksisterende er kun flatten, og gir dette stygge, flekkete gresset). Gjort på en time, og så er AoN 3.0 ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er ferdig, betyr ikke at jeg nødvendigvis bare kan sette i gang og laste opp. For det første, har jeg vært på *dyrt* trådløst nett de siste 24 timer, da en hovedfiber har røket her hjemme. For det andre, har jeg jo nevnt i andre tråder at AoN og NSX II bør komme samtidig. For det tredje, er det ferietid...og da er vanligvis Norge nedstengt (hurra hurra), som gjør at f.eks bilen min ennå står med isundsletne bremser, nettet ennå mangler, etc, etc, etc...

 

Og så brygger jeg på en influensa, og 1.prioritet er ikke opplasting, men innkjøp av en konjakk, som er det beste som ikke hjelper mot forkjølelse.

 

Å hei hvor det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Otto,

 

Nei, jeg har ikke endret noe som helst der. Jeg må bare prøve approachen selv. Har bare iFlydd inn fra nord i det siste. Kan jo teste med Duken.

 

Halvdan,

 

Nei, og jeg kommer heller ikke til å bruke gmax til noe slikt, da det er for mye arbeid, med et program som ikke passer til formålet. Men du skal ikke se bort fra at jeg senere utplasserer skilter. Både Avinor skilter med navn på flyplass, og skilter med parkeringsnummer. Gjorde jo dette på ENCN, og på ENGM. Ja, og på ENKR. Vet ikke hvor mange som har fått med seg at det er en gmax terminal der.

 

Nå har jeg lastet opp AoN3. Og det er ferietid i Norge (= landet er STENGT), så det tar sikkert godt med tid før AoN og NSX II kan lastes ned.

 

Sondre,

 

Nei nå ønsker jeg ikke bruke mer tid, uansett hvordan det går! Og jeg kan legge til at FS9\\NA duget lenge for meg og. Men etter å ha sett langt bedre texturer i Fly!...gikk jeg for FSX på godt og vondt, og la FS9 på hylla. Det er vel snart 5 år siden. Årsaken til at jeg gjorde det, var (og er og blir), at jeg tåler ikke så se utdaterte, lavoppløste texturer (FS9 generelt). Andre gjør selvfølgelig som de vil, ikke min business.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...