Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 10. juli 2011 Premium Medlem Del Skrevet 10. juli 2011 Rolig søndag ettermiddag på MP server'n. Første flight fra Düsseldorf til Zürich. Under decent til Zürich ble det noe dramatisk da alt av varsellamper i cockpit'n begynte å blinke og alarmer hyle. Kaptein Gjemble fra Air Berlin var på kollisjonskurs.... :grin: Det ble ganske tight en periode. Det ordnet seg etterhvert, og vi fikk god sepparasjon. Vi er i skrivende stund på vei videre til Zagreb. Kaptein Gjemble fikk sparket i Air Berlin etter denne hendelsen, og har nå fått seg ny jobb hos Austrian :grin: --------- Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Dette var en tragisk hendelse og mine forklaringer ble blankt avvist. Jeg påstår fortsatt hardnakket at jeg ble utsatt for en "timewarp", noe uforklarlig for meg, men i det ene øyeblikket lå jeg 5-6 nautiske mil forran den innvolverte parten, kaptein Hansen. I noen sekunder der det virket som om tiden står stille, så plutselig ser jeg kaptein Hansen fra Norwegian bare 0,4 nautiske forran meg, og ved rask reaksjon så unngår vi katastrofen. Det bremses ned til 200 knop og etterhvert klarer vi å skape nødvendig seperasjon for en trygg landing ved LSZH. Jeg har fortsatt ingen forklaring på det overnevnte, men står ved min forklaring at jeg ble utsatt for en timewarp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Andre gangen, Jan Arild? Snart blir du tatt fra MP-sertifikatet :grin: Du får kanskje beholde Low and Slow flygingen Øystein: Eg og har den NAX painten, men ska det ikke være WL på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif-Petter.Karlsen Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Du har vel mest sannsynlig muligens hatt litt "hang" på simmen,går jo fort i lufta så skal ikke lange tiden for at masse kan ha endret seg imens,så som dette at du plutselig er bak annet fly og på kollisjonskurs.Men men...flotte bilder om ikke annet!! :D Leif-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 men ska det ikke være WL på den? Er ikke det en av de eldre -300 modellene? Brukte da ikke WL dem...tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 10. juli 2011 Zagreb! Joda Benny, det skal sikkert være Winglet's på denne. Men jeg synes den var MYE finere uten, og derfor tok jeg dem av. --------- Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Ska si meg enig, Øystein :grin: Det er riktig at denne egentlig er en -300 Paint, men det er laget en Paint til iFly sin -700 Forøvrig så var painten til Jan A ganske så variert (Austrian) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 11. juli 2011 Turen har gått videre fra Zagreb til Dubrovnik, videre til Palermo, og nå til slutt ned til Monastir i Tunisia. Her et par bilder fra rundt Palermo. --------- Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allan Sjøbrend-Rasmussen Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 hie hvor finner dere denne -300 Paint og er det til Wilco sin?? vil godt ha den med WL på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Denne det? http://library.flight1.net/?cat=16&paged=5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.