Clamer F. Meltzer Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 For de av oss som er entusiaster av skikkelige fly gjør det vondt å se bilder som i denne linken. Heldigvis gikk det bra med piloten Anna Walker og flyet vil nok komme på vingene igjen, men hva det koster av tid og penger vil jeg ikke engang tenke på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 I kommentarene under ett av de siste bildene sto det at det er fullt reparerbart, men det er estimert til en prislapp på 100.000 US$ Meget synd, men selv i slike fugler er det vitigste at piloten har det bra.. Dyktig gjort må jeg si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 De 100.000$ tror jeg var mere en guesstimate. Ville overraske meg om de kommer så billig unna. Men det er slikt som kan skje. Det hører med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander.Rønning Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Er det sagt noe om hvorfor det ble gear up-landing? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Så i en eller annen kommentar at det var noe feil med hjula.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Waylon Nelson Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Trist.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Trist å se et så fint fly bli ødelagt, men bra det gikk fint med piloten. Vi får håpe flyet kommer på vingene igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.