Gå til innhold

Practice, practice, practice


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

T-38 krever våken oppmerksomhet fra sine piloter, og den kan være temmelig nervøs i sine bevegelser. Den minste touch på stikka er nok til å sende flyet noen tusen fot til værs, og den roller som en propell. Derfor flyr jeg den nesten bare med trimjusteringer og throttle fast på 90 % (unntatt take off og landing). Spesielt under formasjonsflyvning merker man tydelig hvor skvettent dette villdyret er. Min gamle Saitek AV8R stikke duger dårlig med slik pressisjon, så nå grubler jeg på hvilken stikke som anbefales?? I mellomtiden er det bare å øve, og øve.

 

pra1.jpg

 

pra2.jpg

 

pra3.jpg

 

pra4.jpg

 

pra5.jpg

 

pra7.jpg

 

pra6.jpg

 

pra8.jpg

 

pra9.jpg

Ørkenen rundt Edwards er godt egnet til slik trening, med lite belastning på frames og god plass. Og med FSRecorderX står sparring-pilotene i kø :grin: . God tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker for responsen folkens :) .

 

Det har vært noe blandet mottakelse av denne flotte modellen, da den ikke egner seg for MP-flyvning. Diverse forum har påpekt dette, og nå mener MILVIZ å ha funnet årsaken, og lover patch som skal rette opp problemet, samt at det kommer noen spennende tillegg ( flere paints Gunnar ?? ).

 

I mellomtiden flyr jeg med "kompiser" i FSRecorder, og nyter kvalitetsrealismen på de korte turene jeg rekker i sumarnatta.... :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...