Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. juli 2011 Premium Medlem Del Skrevet 7. juli 2011 T-38 krever våken oppmerksomhet fra sine piloter, og den kan være temmelig nervøs i sine bevegelser. Den minste touch på stikka er nok til å sende flyet noen tusen fot til værs, og den roller som en propell. Derfor flyr jeg den nesten bare med trimjusteringer og throttle fast på 90 % (unntatt take off og landing). Spesielt under formasjonsflyvning merker man tydelig hvor skvettent dette villdyret er. Min gamle Saitek AV8R stikke duger dårlig med slik pressisjon, så nå grubler jeg på hvilken stikke som anbefales?? I mellomtiden er det bare å øve, og øve. Ørkenen rundt Edwards er godt egnet til slik trening, med lite belastning på frames og god plass. Og med FSRecorderX står sparring-pilotene i kø :grin: . God tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Nydelig duo Ernst! Ser ut som om du har fått grepet på denne raketten. (Men så har du jo en god del erfaring med F-104) :cool: Dette er forøvrig bilder som Milviz teamet ville ha digget! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander.Rønning Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Rollrate på 720 grader pr sekund gjør at en bør være bevisst på hvordan man behandler stikka, ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Flotte bilder Ernst, den ser ut som en maskin eg kunne tenkt meg Skulle gjerne hatt både den og carenado 210'en, men lommeboka er ikke brei nok til å nå bort til begge :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. juli 2011 Takker for responsen folkens . Det har vært noe blandet mottakelse av denne flotte modellen, da den ikke egner seg for MP-flyvning. Diverse forum har påpekt dette, og nå mener MILVIZ å ha funnet årsaken, og lover patch som skal rette opp problemet, samt at det kommer noen spennende tillegg ( flere paints Gunnar ?? ). I mellomtiden flyr jeg med "kompiser" i FSRecorder, og nyter kvalitetsrealismen på de korte turene jeg rekker i sumarnatta.... :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.