Benjamin Hennes Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Akkurat no er eg ute og lufter Super 80`en littegranne, og dette er første gang på lang lang tid! No er eg på vei fra Flesland til Værnes og fikk dette screenshottet på vei opp fra Flesland... likte stemningen så godt at det får gå med ett bilde :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Vie Pettersen Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Nice. Likte bilde utrolig bra Bruker du REX? I så fall, har du lyst å dele med oss hvilken innstilinger du bruker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Takker Magnus! Grattis med ny pc Her har dere innstillingene mine i REX2: Sky theme Sunrise: Blue Dawn Daytime: Just Right Sunset: Simple Cloud theme 3D clouds: 49 HD enabled Cirrus Clouds: 11 Inland og Ocean har eg egen setting Tropical Water: Living Reef Wave animation: Sparkling Runway/Taxiways Asphalt rwy: 3 Asphalt taxi: 15 Concrete rwy: 4 Concrete Taxi: 4 Airport Environment Taxiway Markings: Scuffed Rwy Markings: Enhanced Airport parking: 1 Surface refraction: Damp Sun/Lightning Sun: Realistic sun Flare: Glitter Lightning: Default Landing lights: Golden Aircraft strobe: Real Runway lights: Grand Og dett var dett Dette oppsettet synes eg funker overalt, men mest i norge fordi det er så mye "kaldt" i sky themene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Vie Pettersen Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Takk takk. Fantastisk bra at du tar deg tid å svare så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Nydelig bilde Benjamin! Flott stemning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ådne Skaar Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Nydelig bilde du fikk der Super 80 er en flott fugl, synd at Flight1 og Coolsky ikke har klart å lage 3D overhead. En ting jeg ikke skjønner er at pakka koster over 400 kr på nettbutikken, mens jeg kjøpte den for 50 kr på GameStop for over et halvt år siden ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Ingen årsak, Magnus! Takker alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn seiersten Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Nydelig!! Fikk ikke noe mindre lyst på REX når jeg ser det her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-H Bergseng Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Stilig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Berre lekkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.