Gå til innhold

Ny PC - Test Run!


Anbefalte innlegg

Da var den nye maskinen blitt et par uker gammel, og endelig fikk jeg tid til å teste hva den var god for.

 

Startet opp fra Arlanda og vendte snuten sørover mot Frankfurt.

FPS er akseptabel, med unntak av VC, men håper jeg skal finne en vei rundt det.

 

Iallefall. Her er bildene, bittebittelitt redigert.

 

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

 

5.jpg

 

6.jpg

 

7.jpg

 

8.jpg

 

9.jpg

 

10.jpg

 

11.jpg

 

12.jpg

 

13.jpg

 

14.jpg

 

15.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder det der Martin og gratulerer med et flott oppsett av maskin med utmerket overklock.

 

Ifly til FSX sliter med FPS dropp i VC. Trikset kan være at muspilen hviler over verktøy menyen så sant du ikke kjører i fullskjerm modus. Selv prøver jeg mest mulig å unngå muspekeren i VC og har programert de fleste funksjoner bortsett fra FMC, slik at mus i cockpit blir minimalt.

 

Ifly på sin side, er på vei for å finne en fix til FPS droppet i VC og jeg håper at de klarer det snart. Det er iallefall den informasjonen jeg har lest meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd meg på 5,0GHz, men fikk bluescreen med prime95. Prøvde så 4,9GHz. Gikk bra med prime, men avsluttet da cpu var på 90°C.

Akkurat nå står det en bordvifte med en diameter på 30-40cm som hjelper til med å kjøle, men nytt utstyr er bestilt! :grin:

Kjører full skjerm, så skal teste hvordan det er å kjøre i vindu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...