Martin Nylund Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Da var den nye maskinen blitt et par uker gammel, og endelig fikk jeg tid til å teste hva den var god for. Startet opp fra Arlanda og vendte snuten sørover mot Frankfurt. FPS er akseptabel, med unntak av VC, men håper jeg skal finne en vei rundt det. Iallefall. Her er bildene, bittebittelitt redigert. Siter
Magnus Vie Pettersen Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Nydelige bilder!!!! Har kjøpt meg ny PC eg og. Eller den kommer i morgen da. Men eg ser at vi har nesten helt identiske utsyr inne i pc-en. Du sier at du har bra med FPS unntatt i VC. Da lurer jeg på om du har overklokka prosessoren din? Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 som det står i signaturen til Martin, så har han overklokket denne til 4,8GHz Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Flotte bilder det der Martin og gratulerer med et flott oppsett av maskin med utmerket overklock. Ifly til FSX sliter med FPS dropp i VC. Trikset kan være at muspilen hviler over verktøy menyen så sant du ikke kjører i fullskjerm modus. Selv prøver jeg mest mulig å unngå muspekeren i VC og har programert de fleste funksjoner bortsett fra FMC, slik at mus i cockpit blir minimalt. Ifly på sin side, er på vei for å finne en fix til FPS droppet i VC og jeg håper at de klarer det snart. Det er iallefall den informasjonen jeg har lest meg til. Siter
Martin Nylund Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Skrevet 4. juli 2011 Jeg har prøvd meg på 5,0GHz, men fikk bluescreen med prime95. Prøvde så 4,9GHz. Gikk bra med prime, men avsluttet da cpu var på 90°C. Akkurat nå står det en bordvifte med en diameter på 30-40cm som hjelper til med å kjøle, men nytt utstyr er bestilt! :grin: Kjører full skjerm, så skal teste hvordan det er å kjøre i vindu Siter
Fred Solli Skrevet 5. juli 2011 Skrevet 5. juli 2011 Du trenger nok bedre kjøling for å komme opp mot 5Ghz. Jeg bruker en Corsair H60 vannkjøler og den holder tempen godt nede. Dessuten vil nok CPUen trenge noe mer strøm. Hva hadde du voltsettingene på når du prøvde det? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.