Gå til innhold

Hva skjer her?


Roy Ekeblad

Anbefalte innlegg

Jeg og Carl Nelson (her på forumet) hadde en hyggelig tur i går sammen med våre MD-11ér. Vi fløy til Værnes. Det rare er at Carl sitt fly (pluss en russer som var med oss) ble hengende i luften 10m-15m over bakken, både på rullebane og ved gate. Mitt fly står trygt på bakken. Jeg har Trondheim-Værnes X installert, men det har ikke Carl, kan det være problemet? På Gardermoen og Sola funket det greit. Noen forklaringer?

 

 

Mvh

Roy

 

920061.jpeg

 

920066.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyplassene som er standard i Microsoft Flight simulator trenger absolutt ikke å ligge der de egentlig skal. Jeg har forstått det slik at rullebanene ligger tålelig greit, men landskapet, taxiways og terminaler kan ligge flere meter "feil" i forhold til hvordan det skal ligge korrekt i virkeligheten.

 

Ettersom du har et scenery som følger virkeligheten vil de som bruker standard Værnes ligge feil i forhold til deg.Lite å få gjort noe, om ikke Carl og russeren kjøper seg Værnes X.

 

Men det er forklaringen på forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...