Kenneth Warren Berg Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Utrolig skummel film! Takk og pris at en ikke var ombord... Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Shit, den landingen var jo dødsdømt fra første stund omtrent...?.. Men som sagt, glad jeg ikke var ombord der.. har hatt min del av harde landinger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Det som skremmer meg,er at de brukte så lang tid på bestemme seg for go-around! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Er jo greit å ha kontroll over flyet før man gir full gass, eller hva? Bedre å treffe bakken med motorene på høy tomgang, enn å treffe bakken mens motorene spinner opp til full gass.. ...eller hva? Men bra sidevind, DET var det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 hvor finner dere disse videoene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 På internett www.airsidetv.com antar jeg.. om det ikke er akuratt der så finns det hundre talls MB med masse annet flysnacks der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Tjena folkens !!! Fest sete beltene og litt til Denne her må dere bare se TAP A321 Go Around Fortsatt en god dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.