Benjamin Hennes Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hei Har laga en liten film etter eg lasta ned Windws messenger som inkl. Movie Maker... flott og enkelt program! ANBEFALES. Brukte Bandicam til å ta opp filmen (Live Gameplay).. Tar opp 10 min i gratisversjon i forhold til FRAPS sine 30 sec. Har heller nesten ingen innvirkning på kordan ting flyter. Anyway... Her har dere hvertfall filmen: [video:youtube] Kommentarer mottas med Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Ruste Holen Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Fin video, Benjamin! Takker for info om Bandicam, irriterende med kun 30 sek. i FRAPS. :grin: Hvilket Bergen scenery bruker du??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Bruker Cloud9 sitt scenery for Bergen, Mats Hint Hint: 1080p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Ruste Holen Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Ok. Har du en link, jeg finner det ikke noe sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 https://store2.esellerate.net/store/checkout/CustomLayout.aspx?s=STR6697073375&pc=&page=MultiCatalog.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn seiersten Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Strøkent Benjamin! Og med Ezdok får du litt liv i cockpit og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 synes det er nok liv uten Ezdok eg Ellers takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn seiersten Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg for min del kunne ikke tenke meg å fly uten Ezdok lenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif-Petter.Karlsen Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Fin film.Jeg har også gått over til Bandicam istedet for Fraps.Tar noen få fps,men det kan en leve med.Den klarer og lagre mye mindre filer enn Frapsen,og jeg var så heldig at jeg fikk lastet den ned og innstalert den da de hadde ett døgn fri nedlasting Så kan filme så mye jeg ønsker.pauser den bare der jeg har opphold i filmingen. Leif-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Ruste Holen Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Samme her, fungerer kjempe bra! Takk nok en gang, Benjamin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Koster jo bare 200 kroner ca folkens, nice video Benjamin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Takker folkens! Kommer snart ny fra en hel tur og ikke bare landing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 16. juni 2011 Premium Medlem Del Skrevet 16. juni 2011 Kjempefin video Benjamin :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Du kan jo bare kjøpe Fraps da... da blir den bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Ja, men så stjeler den jo 15FPS hos meg ihvertfalll... og det er noe som gjør den ikke god nok Bandicam`en stjeler max 5Fps hos meg... Dessuten holder 10 minutt i massevis synes eg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.