Ola Haldor Voll Skrevet 13. juni 2011 Skrevet 13. juni 2011 Jeg har i litt over en måneds tid vært på utkikk etter et nytt sted å bo her i Trondheim. Long story short: jeg har bodd de siste to og en halv ukene i stua til et vennepar "inntil jeg finner noe nytt". Det tar masse tid og krefter, og tida begynner å renne ut i forhold til å finne et sted før jeg skal ut i jobb med videoproduksjon i to uker, fire bryllup, og enda litt mer jobbing i sommer. Jeg skal med andre ord reise land og strand. Jeg har vært i kontakt med utrolig mange men vært på få visninger. Folk er latterlig sløve med å slette annonsene sine når rommene de annonserer er utleid. Og pga. det har jeg vært på bare en håndfull visninger, uten å ha fått tilbud om husrom. Derfor kryper jeg til korset (eller haleroret om du vil...) og spør om det er noen her på forumet som har rom å leie ut, eventuelt kjenner til noen som har rom? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 13. juni 2011 Skrevet 13. juni 2011 Kjenner desverre ikke til noen hybler i Trondheim, men vil få ønske deg lykke til på jakten. Flere jeg kjenner sliter med det samme, utleiers marked om man skal si det mildt.. Om noe derimot skulle dukke opp, skal jeg gi deg en heads up. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Skrevet 20. juni 2011 Det har ordnet seg. Blir en villa på Rosenborg. Flygel i stua, utsikt over fjorden og deler av byen, grei størrelse på verandaen og en hage hvor jeg må ta meg en runde med plenklipperen. :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Grattis! Godt å høre at det lot seg ordne! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Skrevet 20. juni 2011 Hva slags musikk spiller du? Kunne seriøst vært kult å hatt en huspianist ved innflyttingspartey, men ikke i "hæla i taket, her drikker vi til vi stuper"-typen. Lounge, bufet, og prat i en hyggelig atmosfære med live musikk. Kunne ikke blitt bedre! :grin: Siter
Even Moe Egenes Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 men ikke i "hæla i taket, her drikker vi til vi stuper"-typen. Lounge, bufet, og prat i en hyggelig atmosfære med live musikk. Kunne ikke blitt bedre! Storli Berg right there! Han er seriøst dyktig på pianoet, og spiller bra musikk! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.