Gå til innhold

St. Vincent til St. Maarten


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Vi er på Canouan Airport, St. Vincent. Jan Arild har taxet til RW og holder på å snur for take-off. Trangt, kort rullebane, flott scenery fra Flytampa.

2011-6-11_22-21-41-279.jpg

 

Etter take-off fra RW13 med Aero Mexico maskinen. Left turn og heading nordover mot Princess Juliana Int. Airport på St. Maarten, ca 360NM.

2011-6-11_22-28-55-683.jpg

 

En sanu time senere, og vi flyr over St. Maarten, tar en runde ut i sjøen og setter opp for landing inn over den kjente sandstranda.

2011-6-11_23-21-31-107.jpg

 

Svinger tilbake mot RW10 og landing.

2011-6-11_23-24-24-437.jpg

 

---------

Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takk for tilbakemeldinger.

 

Jeg har ikke noe spesielt rå maskin jeg heller. En i7-950 klokket til 4.2 GHz, 6 GB DDR3 1600MHz RAM. Ellers er alt ganske simpelt, standard harddisker og et ordninært 2 år gammelt grafikkkort.

 

Er egentlig ganske fornøyd med oppsettet når FSX først får startet - det funker ikke hver dag. Den har blitt litt kjælen - nesten som en gammel katt! :grin: Jeg har laget profiler i FSX med forskjellige oppsett, som etter beste evne er tilpasset hva jeg skal fly og i hvilke sceneries det skal flys i.

 

---------

Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...