Gå til innhold

TQ og yoke


Roar Midttun

Anbefalte innlegg

Jo men det blir jo som å sammenligne en golf med en audi A5. Men du tenker kansje mer, ett enklere alternativ men samtidig mer "look a like" enn hva saitek er? Der er jeg isåfall enig.

 

Du har jo disse fra Goflight også http://www.goflightinc.com/store/gftq6-throttle-quadrant-p-34.html som du hvertfall veit fungerer og som leverer innafor rimelig tid. Det er jeg ikke så skråsikker på når det gjelder den produsenten du linka til. Det virka litt "kjeller-industri" når jeg kikka på siten deres. Ikke minst virker det som de utvikler nye løsninger og produkter hele tida, noe som kan slå begge veier overfor kundene.

 

Men for all del, dem så lekre ut ja ,o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo flott att det blir flere leverandører på slik hardware. Men markedet har vel vært smalt frem til nå, noe vi kansje ser ut til å ha endret seg betydlig. Kjøpekratfa øker ikke bare her men i folkerike land som India, Kina etc, der det nok er mangen ganger så stort sim marked som her i vesten. I tilleg er det ikke SÅ vanskelig å finne en god produksjonslinje når en har laga den første. Når inesera får bestilnger på 8-10000 enheter så skal du se de etablerte får konkuranse ;)

Så det kommer nok mye hardware snadder til langt lavere priser fremover tenker jeg. Derimot trur jeg nok det blir mer generelle all around instrumenter som fortsatt vil ligge klart lavest i pris. Tror også det er her utviklinga vil skyte fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aleksander Milde

Selskapene tjener jo ganske greit på å selge yoker og annet simutstyr. Ihvertfall på utgangsprisen på enhetene. Stive priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så sikker på att produsentene av den slags har det samme påslaget som produsenter av andre gjenstander med like stort teknisk innhold. Det handler om volum så når sim markedet øker vil selvfølgelig prisen ut gå ned. Det vi gjerne glemmer er alle de utgiftene knytta opp mot markeds posisjonering og selve salget. I tilleg kommer "råvare" prisen på det som brukes til å lage disse instrumentene. Enhets prisen går jo fort nedover når bestilings volumet øker. Så har vi investeringer i diverse maskiner etc, for selve produksjonen ss, cnc fres, laserkutter etc.

Så jeg tviler på om det er disse folka her som står først i Ferari køa ,o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...