Gå til innhold

Scanner


Anbefalte innlegg

Scanneren som Aleksander linket til er god!

Har selv Uniden dog 30UBC XLT, men det er samma greiene.

 

Ved kjøp av transmittere/recivers annbefaler jeg kjøp igjennom www.permo.no.

 

Disse liverer topp service. Det kan være smart med en lengre antenne også. Da får du enda mer glede av scanneren. Husk med BNC input :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Siden du poster dette på FS-forumet regner jeg med at du ønsker å ta inn kommunikasjon mellom fly og ATC:

 

"UBC 69 XLT-2 dekker all radiotrafikk i disse frekvensområdene:

25 - 87 MHz

138 - 174 MHz

406 - 512 MHz

 

Denne modellen tar altså ikke inn FM-radio eller flybåndet."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg selv Lars-Petter, ingenting å utsette på den :) Bortsett fra at jeg aldri har fått bruk for det headsettet

 

Kjekt med lader, så du kan la den stå på skrivebordet uten å måtte bytte batteri. Og enkelt å taste inn frekvensen du vil lytte på, og du kan enkelt sette den til å scanne gjennom alle frekvenser du har lagret, slik at den stopper opp så fort den hører noe på den ene frekvensen. Du kan også kjøpe software til den så du kan legge inn forskjellige frekvenslister, men det er jeg ikke sikker på åssen fungerer. Ellers er den vel som de fleste andre scannere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...