Gå til innhold

SAS Teknisk inkompetent på flyhjul


Helge Bø

Anbefalte innlegg

Kjære Helge,

nå surrer du det godt til for deg selv her.

Det er jo du som gjør i buksa Vidar når du påstår at lederen på golvet hos Braathens Tekniske, som også tilhører SAS, farer med løgn her.

Når, og hvor i all verden har jeg påstått noe slikt?

Denne påståtte uttalelsen fra en Braathens-ansatt har jeg aldri verken sett eller kommentert.Den var det jo du som bragte til torgs.

På den annen side har jeg full forståelse for hans eventuelle frustrasjon over å miste arbeid.Han var jo sågar klubbleder (din påstand)Det ville unektelig vært mistenkelig om han hadde applaudert planene om å flytte arbeid fra Sola til GEN.

Det er ikke det jeg har kommentert,det får stå for din regning.Jeg diskuterer kvaliteten på SAS Teknisk sitt arbeid på GEN.

Hva skal vi på utsiden tro da, når dere internt driver å krangler om hvilket vedlikehold dere er kompetente til å utføre. Meget betryggende...

Denne frustrasjonen må du rette til vedkommende på Sola.Hvem andre er det som har sagt noe om kvalitet på Sola kontra Gardermoen? Hvilken krangel er det du sikter til?

Hadde vært mer passende om du kan utdype dette istedet for å bare gå til angrep på meg her, det nytter ikke likevel...preller av som vann på nybonet lakk

trenger jeg å utdype noe for deg her da Helge?..

Det ville ikke vært særlig lurt av meg å spre ren løgn i slike saker, særlig saker som omhandler sikkerheten i et flyselskap. Men jeg velger å ikke kommentere noe her av hva jeg måtte vite før media eventuelt griper fatt i det.

Men så vil SAS-sjefen fjerne dette og starte med blanke ark på Gardermoen, med folk som er ukjent med rutinene og må læres opp...det sier seg selv at sikkerheten blir berørt.

Det virker som du er mer enn informert,du er jo tydeligvis foran avisene så da er alt under kontroll.

Jeg for min del avslutter denne strengen her så får du fortsette diskusjonen med Jone Killingland på Sola.

Ha en fortsatt fortreffelig helg! ""

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom innrømmelsen ja...

 

Når, og hvor i all verden har jeg påstått noe slikt? Denne påståtte uttalelsen fra en Braathens-ansatt har jeg aldri verken sett eller kommentert.

 

La meg få friske opp minnet ditt:

 

Helge skrev:

SAS Teknisk på Gardermoen er pr. i dag ikke kompetent til å gjøre denne jobben.

Vidar skrev:

Dette vil jeg gjerne at du underbygger Helge. Hvilke kilder er det du legger til grunn for denne uttalelsen?

Du vet tydeligvis noe ikke jeg vet om personellet på understellsverkstedet i SAS Teknisk på GEN.

 

Artikkelen i Aftenbladet er nok til å se hvor uttalelsen kommer fra, og jeg tolket svaret ditt slik at den var feil. Men da er vi enige da...

 

Vidar skrev:

Jeg diskuterer kvaliteten på SAS Teknisk sitt arbeid på GEN.

 

Men det var da ikke dette jeg tok opp i denne tråden, kun saken om ettersyn av B737-hjul. Den generelle kvaliteten på arbeidet hos SAS Teknisk ser jo ut til å bedre seg, hører mindre om alvorlige tekniske feil nå ""

 

Men la oss diskutere den aktuelle saken i en tråd, istedet for at den stadig skal dreies over mot personer som deltar. Når SAS tråkker i salaten, så vil alltid saken bli belyst her i forumet ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle vel ikke være noe problem for Vidar eller andre i bransjen å sjekke hvorvidt understellsverkstedet til SAS Teknisk på OSL har capability til å overhale disse hjulene? Enten har man det, eller så har man det ikke, så enkelt er det.

 

Kanskje noen kunne sjekke det når de kommer på jobb mandag, så får vi et klart svar og striden burde være ute av verden.

 

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror neppe vi får noe svar på det Bjørn, for da finner de trolig ut at det riktige ikke går i deres favør ""

 

De kommer ofte inn i en slik diskusjon for å yppe seg når det skrives noe om SAS som ikke faller i smak der, mener nå jeg...

 

Det jeg ba om var å få noen til å forklare hvordan denne flyttingen kan forsvares økonomisk, jeg får ikke regnestykket til å gå opp. Tror nemlig at SAS har en haug med slike tilsynelatende håpløse regnestykker, og at dette delvis er skyld i den svake økonomien i selskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..da sier vi det da,jeg tør ikke yppe mer... ""

jeg kan bare som en avsluttende replikk fortelle deg at nevnte utstyr har allerede blitt reparert på GEN ved flere anledninger men det er vel av mindre interesse så lenge det kommer fra en håpløs SAS-ypper som tror han kan overgå selveste stormogul BØ.... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...