Paulo Fernandes Skrevet 5. juni 2011 Skrevet 5. juni 2011 På tirsdag reiser jeg ned til Portugal med TAP (A319 mest sannsynlig) og i den forbindelse så har jeg redigert noen bilder av Airbus A320 i TAP-farger. Måten disse bildene er tatt og redigert er inspirert av Tommy Bernes. Siter
Benjamin Hennes Skrevet 5. juni 2011 Skrevet 5. juni 2011 Nydelig, Paulo den stikken i Airbusen såg seriøst ikke bra ut :grin: Siter
Even Rognlien Skrevet 5. juni 2011 Skrevet 5. juni 2011 Der fikk du start på airsimmern til slutt ser jeg! Nydelige bilder! Siter
John-Steinar Berntsen Skrevet 5. juni 2011 Skrevet 5. juni 2011 Ser paa disse bildene dine. Er jo ikke vits i aa proeve aa bli like god som deg. Kommer til aa ta en evighet for meg det. Absolutt herlige bilder. Go flytur Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 5. juni 2011 Skrevet 5. juni 2011 Flotte bilder av A320'en Paulo. Og god tur på tirsdag! Siter
andreas nærbø Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Noe av det beste eg har sett her av deg Siter
Magnus Vie Pettersen Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Her er det bare å bøye seg for en sann mester i alle fall når det kommer til bilde redigering Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.