Øyvind Schou Johnslien Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Var ute og kjøpte dette flyet forrige helg, og har nå fått noen få turer i maskina. Tenkte da at det var på plass med en liten gjennomgang. Tok meg en NAV tur på morran her fra YSCH Coffs Harbour til YRED Redcliff. Start Up Coffs. Grom Flat 4 lyd slår imot deg idet motoren tenner. Også utvendig er lyden tja.. Realistisk. Liner opp og gjør klar til Takeoff. Airborne og hjulene opp. Ingen radbrekkende acc, men den bruker ikke altfor mye av stripe for å lette selv med fulle tanker. Climb og på tur nordover med riktig motor og propell settings satt. Legger oss på en cruise på 4500 ft på denne turen og kobler inn AP som forøvrig fungere glimmers. Arbeidsplassen ser slik ut, mye detaljer og finesser. Copiloten har dette å kikke på, slett ikke galt. Noe bustete vær i Australia idag samt 12-18 kt vind, men det er null prob å cruise i rundt 120-130 kt. Modellen glir godt og lett selv over bebygd området. Ingen problemer med FPS her selv om maskina mi er så gammal at det meste måles i Alen innvendig. Turner Final Redcliff. Short final, Parkert og fått på div beskyttelser og hjulsperrer. Hva er så inntrykket av denne maskina? Modellen oppleves som meget realistisk på alle måter. Bra lydpakke, meget flybar, god cockpit, godt simulerte systemer. En glimrende maskin å fly nav turer med. Uten tvil den beste Carenado modellen jeg har i min hangar, har 185 - 206 og 208 fra før. Jeg koser meg skikkelig med denne.. Annbefales http://www.carenado.com/CarSite/Portal/index.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. mai 2011 Premium Medlem Del Skrevet 22. mai 2011 Vakkert Øyvind, snerten liten kropp du fyker omkring med!! :grin: . Husker godt da Commander`n ble lansert som avansert luksus i konkurranse med Piper Cherokee og Cessna 172. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Med høyeste Carenadokvalitet og et ditto scenery som dette der det hele bare flyter helt ukomplisert, smooooooooth og jevnt av sted. Kan man som VFR-flyger på bakken foran en PC-skjerm egentlig ha det noe særlig bedre enn dette? Knakende flotte bilder Øyvind! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.