A L Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Intetsigende overskrift? Ja. Frasen ble oppfunnet da jeg ble klarert ibound LUCKY på VATSIM Uansett. FSX er på plass i en ny PC, og jeg er storfornøyd! Her kommer de første bildene. Håper dere liker dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Se her ja! Flotte bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Konge grafikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Nydelige bilder, Alexander! Det beste var UPS bildet synes eg, men Ifly-bildet på finale kom hakk i hel :grin: Du vil vel ikke røpe specsa på den nye PC`en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Ruste Holen Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Fine bilder! Hvilen modell er SAS maskinen, ifly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 Du vil vel ikke røpe specsa på den nye PC`en? Takk for det gutter. Joda, de kan jeg røpe. Ganske simpelt egentlig. Gigabyte GA-P67A-UD3, Socket-1155 Intel Core i5 Quad Processor i5-2500K 3.60GhZ ASUS Nvidia GTX560Ti 1GB 8GB RAM DDR3 1600MHz Samsung SpinPoint F3 1TB 7200RPM Det er ikke noe underverk, men etter en god del tweaking og testing av sliders ligger jeg låst på 28 FPS med så og si alle addons, og det holder i massevis for min del. Hvilen modell er SAS maskinen, ifly? Det stemmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Dette lover bra for oppgraderingen min :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Meget pene bilder Alexander! Gratulerer med ny maskin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Lekkert;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Pene og skarpe bilder Lund. Men jeg syns VCen i Iflyen til FSX ser urealistisk ut, uten mine cockpitteksturer :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 knall grafikk!Må vel investere i ny pc snart jeg og.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Men jeg syns VCen i Iflyen til FSX ser urealistisk ut, uten mine cockpitteksturer Jeg kan være enig i det. Er dine VC texturer konvertert til FSX da? Takk for hyggelig kommentarer folkens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg tror oppløsningen på cockpitteksturene i FSX er høyere enn i FS9. iFly-teamet spurte meg i hvertfall om jeg ville være med på å konvertere de til FSX, men jeg takket nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Men hva klager du på da? max oppløsning i FS9 er 1024. Hva ifly sin er vet jeg ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Skjønner ikke hva som gjør at du får inntrykk av at jeg klager? Jeg bare sier min mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.